5 måter Gripr kan effektivisere hverdagen
Verdien av å effektivisere arbeidshverdagen
Det finnes mange tidstyver i løpet av en arbeidsdag. Ved å ta i bruk enkle grep og få inn gode rutiner vil man kunne effektivisere hverdagen og bruke tid på det man faktisk liker å gjøre. Som å hjelpe flere kunder. Her er 5 måter Gripr effektiviserer arbeidshverdagen.
1. Lister gir oversikt
Organiser arbeidsdagen ved å lage daglige to do-lister. Oversikten en to do-liste gir deg er super viktig når man ønsker å jobbe mer effektivt. Ved å få alt ned på papir får du en god oversikt på alt som må gjøres, og det blir dermed enklere å gjøre en vurdering på hva som må gjøres når og hva som kan settes bort til andre.
Og du skal ikke kimse av følelsen det å stryke ting av på lista gir. To-tre oppgaver stryket av og du vil føle på en produktivitet uten like! For mange av oss er det motiverende å se punktene krysses av en etter en, og man vil fortsette til alt er gjort. Men husk å sette en realistisk todo-liste. Det skal være motiverende og gjennomførbart. Blir lista for lang og tiden for knapp går man bare med en vond følelse over alt som ikke ble gjort.
2. Påminnelser
I Gripr får du påminnelser når avtaler og oppgaver nærmer seg tidsfristen som er satt. På denne måten slipper du å bekymre deg for å glemme viktige avtaler og oppgaver. Resten av de ansatte vil også få påminnelser, slik at du som prosjektleder slipper å mase på at oppgaver skal bli gjort.
3. Bruk verktøy som snakker sammen
Gripr har flere integrasjoner som snakker sammen, blant annet Tripletex og Boligmappa. På denne måten slipper du som bruker å bruke tid og energi på dobbel punching. Gode integrasjoner gir god dataflyt, som igjen gir god flyt i arbeidshverdagen.
4. Samle alt på ett sted
«Hvor lagret jeg det mon tro?» Vi har alle vært der. Leter i mapper, og frem og tilbake i digitale verktøy for å finne det ene dokumentet. I dagens digitale samfunn finnes det en app for det meste, men det betyr ikke at det effektiviserer arbeidet ditt. Minimer tiden du bruker på å loggføre arbeidet ved å samle alt på ett sted. For enkel kommunikasjon gjør at arbeidet blir effektivisert.
På et byggeprosjekt er det oppgaver som skal gjøres av forskjellige mennesker. Ved å ha et verktøy som er tilgjengelig for alle på prosjektet, gjør at kommunikasjonen flyter godt.
5. Alt i skyen
Med Gripr trenger du ikke å bekymre deg for at noe skal forsvinne. Alt av dokumenter blir samlet i skyen slik at alle har tilgang til det. Dette gjør at alle i bedriften har rask tilgang til ressurser uansett hvor de er, og jobben blir dermed utført mer effektivt.
Med Gripr forsvinner altså tidstyvene og du får gjort jobben din på en enklere, raskere og ryddigere måte. Nysgjerrig på hvordan Gripr kan fungere for din bedrift? Ta kontakt med oss!