Bruk digitale sjekklister og rapporter ved avvik eller endringer. Legg med bilder, notater og deleger oppgaver for videre oppfølging. Benytt ferdige maler eller lag egne med vår moderne skjemabygger.
Definer arbeidsoppgaven og legg med tilhørende dokumenter og bilder. Sett frist for utførelse, legg med punkter som skal gjøres og legg til evt. sjekklister.
Velg prosjekt og/eller oppgave og kommentar så er du ferdig med registreringen. Det går super raskt og det er super enkelt.
Registrert materialer som blir benyttet fortløpende og overfør direkte til regnskap for fakturering. Importer fra regnskap eller lag ditt eget produktregister.
Send direktemeldinger på prosjekt for å dele informasjon, legg igjen kommentarer på oppgaver, dokumenter og sjekklister. Varsel sendes når nye meldinger er sendt!
Utfyllende dokumentasjon gir bedre grunnlag for å ta gode besluttninger raskere.
Opprett oppgaver med påminnelser slik at du aldri mer glemmer revisjoner, kurs, møter m.m.
Husk frister for revisjon av HMS, tegninger og beskrivelser og deleger ansvar til andre.
Ved avvik kan du lage oppfølgingsoppgave og linke til endringsmelding og deretter registrere timer og materialforbruk, alt på en og samme oppgave som gir full oversikt.