Produktoppdatering i Gripr - April 2025
Oppdatering
Publisert:
07.04.2025

Produktoppdatering i Gripr - April 2025

4
å lese

Velkommen til en ny oppdatering av Gripr! Vi har noen spennende nyheter og forbedringer som vi gleder oss til å dele med dere. La oss ta en titt på de nyeste funksjonene og endringene som er tilgjengelige.

Hva er nytt?

🔍 Visninger i Prosjekt og Oppgaver

Visninger gir deg superkrefter, lage uendelig med lister og spare tid når du skal utføre arbeid med enten timer eller skjemaer som sjekklister, avvik, endringer osv. Visninger er en funksjon som lar deg lage egendefinerte visninger med egne filter og andre oppsett som kan lagres, slik at du kan ha egen liste med bare fraværstimer, ferie og overtid, eller egne lister med bare endringsmeldinger, avvik og sjekklister. Muligheten er store og du kan tilpasse hver enkelt liste med egne filter, gruppering, kolonner m.m.

🪄 Bulk opprettelse av skjemaer på prosjekt

Større prosjekter eller oppdrag som krever mye dokumentasjon kan fort bli overveldende og kaos! Med denne funksjonen kan du nå velge ut hvilke skjemamaler som skal brukes, legge til nivåer med definerte navn som sted, etasje, lokasjon osv. så vil Gripr genererer opp alle skjemaene som dem er klare for utfylling. Eks. Sjekkliste for renhold i Bygg A, Etasje 3, Leilighet 108 - dette skaper struktur, gjør det veldig enkelt for dem som skal fylle ut og du som leder sparer enormt med tid.

🎯 Flere prosjektledere på et prosjekt

Det er ofte behov for at flere personer kan utføre de samme oppgavene som en prosjektleder, og det kan man nå løse i Gripr ved å legge til deltagere og tildele flere brukere til og ha samme rettigheter som opprinnelig prosjektleder.

🧑 Medlemmer på skjema

Skjemaer skal ofte fylles ut av flere personer underveis i prosessen og dette er nå mulig i Gripr ved at du kan legge til medlemmer på et skjema. Et skjema har nå en ansvarlig også medlemmer på samme måte som prosjekt og oppgaver, dette gjør det mulig og velge alle som skal være involvert og man får bedre historikk på hvem som har vært involvert.

➕ Diverse annet

  • Timer kan nå filtreres på "Grupper" så er det enda enklere å finne alle timer som er registrert av en brukere som hører til en bestemt Gruppe.
  • I skjemaer på web og mobil kan du filtrere skjema på bestemte nøkkelord så er det enda enklere å finne bestemte skjemaer.
  • I prosjektliste kan man legge til ikon som viser om det finnes produkter på et prosjekt
  • Sett hva som skal være standard pausetid i skjema for Timeregistrering
  • Søk på prosjektnummer i timelisteoversikten
  • Skjema kan ikke sendes til signering eller lukkes før obligatoriske felter er fylt ut
  • Deaktivierte og sletta brukere er nå synlig i filter lister
  • Filtrere timer på Kunder

🎉 Hva kommer i kvartal 2 og delvis 3...?

  • Ressursplanlegger for ansatte, oppgaver og prosjekt
  • Send dokumenter til en ordre, en mappe eller på prosjekt i Regnskap
  • Send dokumenter fra Gripr via din egen epost hvis du bruker Gmail eller Microsoft
  • Integrasjon med Noob - hent produkter med tilhørende datablader, miljødokumentasjon m.m. rett til Gripr
  • Globalt søkefunksjon som lar deg søke etter hva som helst fra hvor som helst
  • Planlagte timer vs. faktisk brukte timer
  • Send tilbud fra Gripr til potensielle kunder - 100% digitalt og konverter tilbud til prosjekt
  • Sett opp egendefinerte varslinger på en oppgave eller et dokument - se alle varslinger som er aktive i egen liste
  • Utbedret rapportering - velg hvilke kolonner som skal være med når man eksporterer data fra Gripr
  • Kontaktregister på prosjekt med navn, rolle, epost og telefon
  • Signer med finger på skjema
  • Sett opp standard arbeidstid, velg om pause skal være standard og velg om timeskjema skal huske forrige føring
  • Se siste bilder på kryss av alt i egen Widget på Dashboard på selskapsnivå
  • Sett Huskeliste som Privat, legg til Huskeliste Widget flere ganger
  • Link til prosjekt, kunde, timer, ordre m.m. i Gripr og rett til Regnskap
  • Utbedret dokumentsenter med mulighet for å dele mapper med eksterne, sette mapper som private m.m.
  • Lag egene roller ifbm Rollestyring for bedre kontroll blandt egne ansatte og inviterte gjester

Få demo av Gripr

Book en demo og se hvorfor andre velger Gripr

Book tid for en demo

Hva sier brukerne våre

Ikke ta oss på ordet, men hva våre kunder sier om Gripr.
Se alle tilbakemeldinger

Sparer mye tid

Integrasjon opp mot Tripletex er suveren, data oppdateres sømløst begge veier som gjør ting veldig enkelt.

Friederike

Forsand Byggservice

Alt på ett sted

Enkelt å bruke, enkelt å dokumentere og enkelt å dele videre.

Henrik

Bygg Sandefjord

Enklere hverdag

Kan absolutt anbefales! Veldig bra App, oversiktlig, enkelt og lite klikking.

Stian

Byggmester Furulund

Alt er topp

Super support og supert program som forenkler bla. befaring.

Geir

Dronningfjell

God oversikt

Liker oppsettet og oversikten man får på prosjekter og at vi kan planlege arbeid og samhandle.

Tom Erland

GT Riv & Betong

En rimlig løsning

Valgte Gripr da vi ønsket et verktøy for bedriften vår som ikke kostet skjorten.

Knut-Øyvind

Tømrer Knut-Øyvind Bruun

Er veldig fornøyd

Gripr virker kjempebra, bruker det hver dag. Digger kalenderfunksjonen og huskelister.

Vegard

Byggtec Service og Montasje

Man blir hørt

Nye forbedringer kommer hele tiden og man blir hørt når man ønsker noe nytt.

Karl Heine

Espegard Elektro

Gir oss verdi

Gripr er kjempeverktøy for oss, spesielt i forhold til vareflyt ved å benytte «oppgaver». Før kunne en å annen vare og melding om service glippe i systemet, det gjør det ikke lenger.

Finn Erik

HTH Kjøkkenforum

Lag gratis firmakonto

Å lage en konto tar mindre enn 2 minutter og du får tilgang til Avvik, SJA, prosjekt, oppgaver, timer og masse mer...
Prøv gratis